Prins Vsi

Instalacja gazowa Prins Vsi to wyjątkowe urządzenie IV generacji zaprojektowane dla zaspokojenia wymogów najbardziej zaawansowanych systemów wtryskowych. Podczas rozwoju tego systemu konstruktor wyszedł z założenia, że producent pojazdu najlepiej wie jak należy zarządzać zasilaniem pojazdu w paliwo. Dlatego też, zrezygnowano z dawkowania LPG na podstawie odczytu wskazań czujników pojazdu. Najprostszym a jednocześnie najbardziej skutecznym rozwiązaniem okazało się wykorzystanie sygnałów sterujących wtryskiwaczami benzynowymi. Sygnały te są wynikiem reakcji kontrolera wtrysku benzyny na aktualne zapotrzebowanie energetyczne silnika.

Instalacje gazowe Prins Vsi charakterystyka instalacji:
  •     nie ma odczuwalnej różnicy pomiędzy zasilaniem gazowym i benzynowym,
  •     serwisowanie instalacji gazowej Prins Vsi sprowadza się w zasadzie do wymiany okeresowej filtra gazu oraz do sprawdzenia parametrów systemu,
  •     nie ma ryzyka cofnięcia się płomienia w układzie dolotowym,
  •     strata mocy rzędu 2% jest nie odczuwalna dla użytkownika,
  •     instalacja gazowa Prins Vsi informuje użytkownika o wyczerpaniu gazu w zbiorniku i przełącza silnik na zasilanie gazowe,
  •     automatyczne przełączanie na gaz po urochomieniu silnika.

Instalacje gazowe Prins Vsi składają się z następujących elementów składowych:
  •     Reduktor ciśnienia z wbudowanym elektorozaworem Prins (1),
  •     Centrala elektroniczna z wiązką okablowania Prins (2),
  •     Przełącznik push-push z wskaźnikiem poziomu i sygnalizatorem akustycznym (3),
  •     Zbiornik LPG, wielozawór i wskaźnik poziomu gazu (4),
  •     Emulator wtryskiwaczy (5),
  •     Zintergowany zesół filtra z czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu Prins (6),
  •     Japońskie wtryskiwacze Keihin (7),
  •     Dysze wtryskiwaczy (8).

Charakterystyka komponentów:


 

REDUKTOR CIŚNIENIA GAZU PRINS VSI:

Jednostopniowy

Duża wydajność (14g/s)

Stabilna praca przy różnych obciążeniach

Regulacja ciśnienia

Zintegrowany z sensorem temperatury płynu chłodniczego

Zgodny z homologacją E67-R01

Zintegrowany z elektrozaworem

Niewielkie wymiary dla łatwego montażu

Homologowany do silników o mocy do 400KM

MODUŁ FILTRA GAZU Z WBUDOWANYM CZUJNIKIEM CISNIENIA I TEMPERATURY GAZU:

kompaktowa budowa z jednym lub dwoma wyjściami

Wymienny element filtrujący zatrzymujący cząstki o wymiarach powyżej 10 mikronów

Zintegrowany z sensorem temperatury i ciśnienia gazu firmy Bosch

WTRYSKIWACZE KEIHIN:

Zaprojektowany we współpracy z Prins przez Keihin Corp. - jednego z wiodących producentów wtryskiwaczy benzynowych

Doskonały współczynnik LFR (linear flow rate) zapewniający liniową charakterystykę pracy w pełnym zakresie przepływów

Liniowa charakterystyka już po upływie 2,5 ms

wysoka jakość wykonania zapewniająca bezawaryjną pracę przez 290 milionów cykli lub 240 tys. km,

Sześć typów przepustowości wtryskiwaczy, pozwalające na zastosowanie zarówno w małych jak i dużych silnikach

Wysoka jakość wykonania zapewniająca bezawaryjną pracę przez 290 milionów cykli

 

PRZEŁĄCZNIK Z DIODOWYM WSKAŹNIKIEM POZIOMU GAZU

Wybór rodzaju zasilania,

Małe wymiary zewnętrzne (27mm x 27mm) pozwalają na zabudowanie przełącznika Prins na desce rozdzielczej,

Wskazanie poziomu gazu - 5 diod LED,

Sygnalizacja sygnałem dzwiękowym przełączenia z benzyny na gaz, w przypadku braku gazu.

 

CENTRALA STERUJĄCA PRINS VSI

Zdolna do obsługi od 3 do 8 wtryskiwaczy,

System sterowania wtryskiwaczami identyczny jak w systemach benzynowych,

Ciągłe monitorowanie pracy wtryskiwaczy: brak zasilania, zbyt duże obciążenie, temperatura sterownika, brak zasilania, zwarcie,

Oprogramowanie diagnostyczne pracujące pod Windows 95/98/2000/XP,

Kontroler CAN,

Kompletny z okablowaniem - poszczególne przewody są kolorowane i opisane co ułatwia montaż,

Automatycznie przełącza zasilanie na benzynowe w wypadku wyczerpania gazu i awarii systemu.

 

Wycena online
Zadzwoń