Reduktor AC R01 250. Najmocniejszy sprośród gamy jednokomorowych parowników białostockiego producenta AC S.A. Reduktor ciśnienia gazu przeznaczony zarówno do silników wolnossących jak i turbodoładowanych o mocy do 185 kW (250 KM). Jego podstawowym zadaniem jest zmiana stanu skupienia propanu-butanu z ciekłego LPG na lotny autogaz i dostarczenie go do listw wtryskowych pod zadanym i stabilnym ciśnieniem oraz o odpowiedniej temperaturze. Nie bez znaczenia jest zapewniana przez niego stabilna temperatura lotnego gazu gwarantująca odpowiednią gęstość wtryskiwanego eko-paliwa. Doskonale współpracuje z instalacjami gazowymi Stag Qbox, Qmax, 400 Dpi oraz listwami wtrsykowymi Stag Ac w01, w02 i w03 firmy AC. |
|
Reduktor Stag AC R01 150 Najczęściej stosowany sprośród gamy parowników białostockiego producenta AC S.A. reduktor ciśnienia gazu przeznaczony zarówno do silników wolnossących jak i turbodoładowanych o mocy do 110 kW (150 KM). Jego podstawowym zadaniem jest zamiana stanu skupienia ciekłego propanu-butanu na lotny i dostarczenie go do listwy wtryskowej pod odpowiednim i stabilnym ciśnieniem. Nie bez znaczenia jest zapewniana przez niego stabilność termiczna gwarantująca odpowiednią gęstość wtryskiwanego autogazu. Doskonale współpracuje z instalacjami gazowymi Stag GoFast, Stag QBox, Stag QNext, Stag QMax i listwami wtrsykowymi AC W01, AC W02 i AC W03 firmy AC. Producent nie przewiduje regeneracji tych reduktorów w warunkach warsztatowych, a jedynie w fabryce ze względu na skomplikowany proces technologiczny przy składaniu poszczególnych podzespołów. |
|
Reduktor AC R02 Twin Flagowy dwukomorowy reduktor ciśnienia gazu LPG białostockiego producenta AC S.A. zaistniał na skutek rosnącego zapotrzebowania na wydajne i stabilne produkty o dużej mocy. Powstał poprzez połączenie dwóch najprostrzych reduktorów Stag R02 w jeden korpus mogący zasilić jednostki napędowe o mocy nawet 220 kW (300 KM Omega Juicer). Dzięki podwójnej regulacji ma bardzo szeroki zakres ciśnienia od 0,9 do 1,5 Bar.Mimo niewielkich gabarytów jak na produkt o takiej wydajności jest dość mało ustawny i nie zawsze można znaleźć dla niego miejsce pod maską silnika. Może być stosowany zarówno w silnikach wolnossących jak i turbodoładowanych. Doskonale współpracuje z instalacjami Stag stosowanymi zarówno w silnikach z wtryskiem pośrednim jak i bezpośrednim. |
|
Przełacznik LED 300/401 Jego podstawową funkcją jest informowanie o aktualnym paliwie zasilającym jednostkę napędową jak również możliwość zmiany tego paliwa w każdej chwili za pomocę centralnie zamontowanego sensora. Dodatkową, równie ważną funkcją jest diodowy wskaźnik poziomu gazu okalający logo producenta informujący kierowcę o aktualnym poziomie napełnienia zbiornika autogazu. |
|
Przełącznik dotykowy Stag LED 500 Najnowocześniejszy przełacznik firmy AC stosowany w instalacjach gazowych Stag od roku 2018 wraz z centralami 400 Dpi i Q-Generacji Plus. Jego nowoczesność to przede wszystkim dotykowy sensor zmiany zasilania paliwa, który ma regulowaną czułość. Ma automatyczną regulację jasności wyświetlania w zależności od natężenia światła zewnętrznego. Po raz pierwszy w przełączniku Stag została wbudowana dioda informująca o błędach w pracy instalacji lub zbliżającym się przeglądzie serwisowym. Przełącznik Stag LED 500 ma również wbudowany wyświetlacz poziomu gazu w zbiorniku składający się z 4 zielonych diod. |
|
Przełącznik Stag LED 300 Podstawowy przełącznik benzyna/autogaz stosowany w połączeniu z instalacjami Stag Q-MAx, O-Box i Q-Next z rodziny Q-Generacja. Jak w przypadki innych przełaczników jego zadaniem jest przełączanie zasilania silnika z benzyny na gaz i odwrotnie na żadanie kierowcy oraz sygnalizowanie rodzaju wybranego paliwa. Dodatkowo diodowy wskaźnik pokazuje poziom napełnienia zbiornika gazu LPG. |
|
Listwa wtryskowa Stag AC w01 Podstawowa listwa wtryskowa firmy AC montowana wraz z instalacjami Staga. Jej największe zalety to cena i prostota konstrukcji, dzięki której jest mało awaryjna i łatwa w montażu. Korpus listwy jest wykonany z anodowanego aluminium, a krócce wlotowe i wylotowe z mosiądzu. Cewki o oporności 2 Ohm są sterowane poprzez hermetyczne złącza Doskonale współpracuje ze sterownikami i reduktorami AC S.A Jenner Juicer. Może dostarczać lotny propan-butan do silników o mocy do 30-40 KM/cylinder, a zakres mocy regulowany jest poprzez dobór średnicy dysz wyjściowych i wysokości ciśnienia wejściowego. W wersji AC w01 BFC może obsłużyć silniki o mocy 45-50 KM/cylinder. Dzięki skuteczności i krótszemu czasowi zamknięcia coraz mocniej zastępuje na polskim rynku najpopularniejszą listwę Valtek Typ30. |
|
Listwa wtryskowa Stag AC w02 i w03 Topowy model wtryskiwaczy firmy AC charakteryzujący się bardzo krótkim czasem otwarcia i zamknięcia mający zastosowanie we wszystkich instalacjach marki STAG. Występuje w dwóch wersjach montażowych: 02 - montowany w listwie 4-cylindrowej dedykowany do silników 4- i 8-cylindrowych z łatwo dostępnym kolektorem ssącym 03 - montowane pojedyńczo w dowolnej konfiguracji do silników od 2 do 12 cylidrów, szczególnie w samochodach z trudno dostepnym i ciasno zamontowanym kolektorem ssącym Podstawowe cechy wtryskiwaczy Stag AC w02 i w03:
|
|
Listwa wtryskowa Valtek 30 Najpopularniesza listwa na polskim rynku samochodowych instalacji gazowych od ponad 10 lat. Swoją popularność zawdzięcza przede wszystkim niskiej cenie i adekwatnej do niej jakości. Została spopularyzowana między innymi wraz z pierwszymi zestawami instalacji gazowych STAG. Do dnia dzisiejszego jest z nimi kompletowana w najbardziej budżetowych zestawach. Występuje w wersjach 2, 3 i 4-cylindrowych. Wydajność poszczególnych zaworów wtryskowych reguluje się średnicą dysz wylotowych. Mimo niezbyt trwałych elementów wykonawczych jest łatwa i tania w regeneracji. Cechy charakterystyczne listwy wtryskowej Valtek typ 30.
|