BMW
M5_E60

Dane techniczne pojazdu:

Pojemność silnika:

4999 cm³


Rok produkcji:

2005


Moc:

373 kW (507 KM)


Stan licznika w dniu montażu instalacji gazowej:

45133 km


Dane instalacji gazowej:

Zbiornik gazowy:

Cylindryczny 90 litrów


Zasięg na gazie:

350 km


Instalacja gazowa:

BRC Sequent Plug&Drive


Data montażu:

2013-02


Zaprezentowane powyżej BMW M5 E60 5,0 V10 373 kW (500 KM) wyprodukowany w 2005 roku został przerobiony na gaz w naszej firmie we Wrocławiu w styczniu 2013 roku przy stanie licznika 45 133 km. W przedstawionym aucie została zamontowana instalacja gazowa BRC Sequent Plug & Drive włoskiej firmy MTM.  Firma MTM to największy na świecie producent nowoczesnych samochodowych instalacji gazowych, który jako pierwszy w Europie już na początku tego wieku zaprojektował i wdrożył sekwencyjny wtrysk gazu.  Wszystkie elementy tej instalacji gazowej są wyprodukowane i gwarantowane przez tego producenta w jednej fabryce co gwarantuje ich doskonałą współpracę. Cylindryczny zbiornik gazu został zamontowany w bagażniku i ma pojemność 90 litrów. Jednak ze względów bezpieczeństwa 20% objętości tego zbiornika musi pozostać wypełnione powietrzem w razie nagłego wzrostu ciśnienia gazu. w związku z tym można do w/w zbiornika zatankować około 72 litrów autogazu.  Na pełnym zbiorniku autogazu samochód może przejechać mniej więcej 350 km oszczędzając jednocześnie około 200 zł. Wlew gazu został zamontowany pod klapką wlewu benzyny i nie jest narażony na działanie czynników zewnętrznych. Przełącznik wraz ze wskazaniem poziomu gazu w zbiorniku zamontowany został z lewej strony kierowcy, w zaślepce gniazda diagnostycznego na przednim słupku. Samochód z instalacją gazową spala około 24 litrów autogazu LPG na 100 km wobec 20 litrów benzyny w porównywalnych warunkach czyli o około 20 % więcej. Dzięki korzystnym cenom autogazu posiadacz tego auta przejeżdżając rocznie około 20 000 km może zaoszczędzić nawet 7 000 zł. Koszt instalacji gazowej powinien zatem zwrócić się po nieco ponad roku jazdy na gazie.Silnik tego samochodu ma utwardzone gniazda zaworowe, które przy zasilaniu gazowym nie wymagają dodatkowego chłodzenia specjalnym lubryfikantem.
Wycena online
Zadzwoń